RSS
Link
18 Sep

mõtlesin et jagan omi kordaminekuid selles pikas ja vaevarikkas uurimustöös :). Head uudised on need et tänu ClixSens´ile olen viimase kahe kuuga 890$ teeninud. Eelmine nädal kasseerisin sisse ja juba teisip. oli mul PayPali kontol. Põhiline osa sellest teenistusest tuleb Taske tehes.. Halb uudis on see et teeniks ju heameelega rohkem aga neid Taske millest mu mõistus 🙂 üle käib on veits vähe. Freelancer.com´ ist on ka midagi tiksunud. Seal on edu saavutamiseks muidugi pidev aktiivsus, ega keegi niisama tööd ei paku. Peab ise ikka otsima ja leidma projekte kuhu kandideerida. Ise olen rohkem tegelenud nö võistlustega, ehk siis leian mingi pakumise, teen töö ära ja näis kas võidan. Loomulikult on see suht loterii aga siiski on paar korda õnnestunud võita ja suurim summa ühe töö eest oli 460 AUD. Suht norm. Mis põhiline, kannatust peab olema. Pole mõtet midagi alustada ja nähes et midagi ei toimu, kohe pooleli jätta. Niisama ei anna keegi midagi!!!!! Seega praeguseks on asi mis sa alguse uudishimust ja sooviga tõestada et selline teenimine on jama peaaegu et tööks saanud!  🙂

 
18 Comments

Posted by on September 18, 2014 in Raha teenimine kodus

 

18 responses to “Üle pika aja….

  1. Heili

    September 23, 2014 at 17:20

    Kas oled proovinud Dave and Ginny – lnsuredProfits’ it ka?
    Hakkasin just proovima ClixSensi ja ainult videosi saanud vaadata ala 20 tk ja rohkem midagi, ei ole taske üldse phm ja kui on siis tuleb registreerida ennast. Olen päris algaja, äkki mingeid soovitusi?

     
    • surfar100

      September 23, 2014 at 21:55

      Hei,

      seda Dave ja Ginny´t ei ole proovinud aga vaatan mis see on! Mingi 2-3 kuud tagasi muudeti seda Taskide värki aga kuna ma olin ennem juba neid teinud siis minu puhul ei muutunud midagi. Võib olla on nüüd siis vaja lisaks end registreerida. Ja kui sa alustad siis ei saa kõiki Taske teha, tuleb alustada ilma levelit nõudvatega vist ja siis tasapisi ülesse poole ronida. Proovi regada, seal on veel eraldi testid kus saad oma taset tõsta jne. seega võib sellest kasu olla!
      Terv

       
      • Heili

        September 24, 2014 at 15:49

        Aitähh Sulle 🙂

         
  2. hardiholpus

    September 24, 2014 at 17:56

    Tere!

    Sooviksin teada, kas Teil on kogemusi GlobalActionCash’iga?

    Nimelt on seal võimalus saada raha kätte Western Unioniga, mis küll võetakse teenitud summast maha, kuid hetkel pole mul krediitkaarti ning näen seda võimalusena midagi teenida. Kas leidub veel mõni non-scam PTC sait, kus on võimalik raha otse postkontori saada?

    Aitäh!

     
    • surfar100

      September 24, 2014 at 19:39

      Tere,

      ma kül juba vastasin sulle aga veelkord siis. PayPal´i konto omamiseks ei pea sul krediitkaarti olema, piisab tavalisest deebetkaardist. Seega pole sul probleemi teenida nt. ClixSense´s või mõnel muul PTC saidil ja raha oma PayPAli kontole saada. Sealt saad kanda otse oma pangakontole ja teenustasud on pea olematud!

       
      • quixypro

        September 25, 2014 at 12:50

        Kõlab küll hästi, kuid ma lugesin, et Eestis pole deebetkaardiga see ikkagi võimalik, vähemalt minu omaga (Visa Electron), kaart ise on SEB ISIC õpilaskaart.
        Visa Electronil on minu teada ka vähem võimalusi maksta jne, kui näiteks Visal.

        Sama väidetakse ka siin: http://www.paypal-eesti.maksed.net/kkk-faq
        – kuid äkki pole seda uuendatud?

        Siin ma proovisin kinnitada: http://i.imgur.com/uk26jPK.png?1

        Igatahes jäi mulle hetkel ikka segaseks, kuidas see asi käib ning kas virtuaalkaart ei võimalda kinnitada PayPal´i kontot.

         
      • surfar100

        September 25, 2014 at 15:08

        *Hei,

        mul endal paraku puuduvad kogemused Visa Electroniga aga soomlased näiteks väidavad et see on võimalik: http://rahantakoja.fi/maksuprosessorit/paypal/visa-electron/
        Ma saatsin PayPal´i kliendiabisse ka küsimuse, vastavad 24 tunni jooksul ja eks siis kirjutan siia mis räägiti. Virtuaalkaart kehtib minu teada ainult 40 päeva ja see on rohkem mõeldud ühekordseks tehinguks. Aga ka ingliskeelsetes foorumites kinnitati et Electroniga saab kontot avada. Kõige lihtsam oleks sul oma kaardi väljaandnud panka küsimus saata või helistada ja küsida. Ma tõesti kuulen esimest korda et on olemas pangakaarte milledega ei saa PayPali kontot avada!!!!

         
      • surfar100

        September 25, 2014 at 15:18

        üks probleem võib veel olla mis pähe tuli. PayPal teeb accounti kinnitamisel prooviülekande, ehk siis võtab sinu panga arvelt 1.5€ mis jääb sinu konto arvele. Lihtsalt testivad kas su andmed on õiged. Juhul kui sul arve on tühi siis ei pruugi konto avamine õnnestuda!

         
  3. Dargo

    September 26, 2014 at 12:38

    Tere.
    Tegin ka omale freelanceris konto. Seal on jah need levelite värgid. Mul tõusis Level 4 ainult oma isikuandmeid jms tehes. Kas on siis kahte eri sorti leveleid? Ühed siis need mis eksamite tegemisega saab? Kõik eksamid maksavad 5 euri, palju Teie olete ära teinud? Samuti on seal Member upgrade, algus 0 eurot aga kõik järgnevad kuud peaegu 8 euri. Kas olete ka selle ära teinud. Tänud vastamast.

     
    • surfar100

      September 26, 2014 at 14:35

      Hei,

      Freelanceris olen ma leveli 11. Minu puhul on levelit tõstnud tehtud tööd. Ma põhimõteliselt ei ole maksnud mingite teenuste eest mille tulemusel mu teenistus võib tõusta. Ma lähtun sellest et kõik need portaalid nagu Freelancer, Clixsense, Neobux jne. teenivad on raha nagunii ainult tänu kasutajatele ja mitte väikest raha. Seega tundub mulle mõistuse vastane oma niigi raskelt tulnud raha sinna tagasi investeerida. Võib olla teen valesti ja võib olla tõesti saan ma tööd peale maksmist 3x kergemini 3x rohkem. Lihtsalt see on minu arvamus.
      Freelanceris algul ma mõtlesin et oleks tark teha näiteks inglise keele test aga kuna iga tööle kandidteerimisega tuleb nagunii mingi kaaskiri kaasa panna siis leidsin et palju mõistlikum on teha korralik kaaskiri ja sellest piisab. Samuti on muidugi tark ka oma profiil korralikult täita, panna oma oskused jne. Levelitest palju tähtsam on saada oma esimene töö ja peale selle täitmist paluda tööpakkujalt tagasisidet. Iga positiivne (paraku ka negatiivne) tagasiside kajastub su profiilil ja tööpakkujad pigem vaatavad seda. Seega vastuseks sulle siis nii et maksnud ma midagi ei ole, pigem loodan oma profiili infole ja korralikule kaaskirjale. Samuti kui on vähempakkumisega töö siis väga alla ei tasu oma hinda lüüa, proovi kuidagi nii ilusti keskmisele tasemele jääda. Loomulikult kui sa esimese töö saad tänu oma madalale hinnale siis pole selles ka midagi halba. Töö on töö ja tagasiside on palju tähtsam kui mingite testide tegemine. Aga see on lihtsalt minu seisukoht. Lihtsalt ei saa sealt midagi, paljuski on see õnne värk kuidas sa tööpakkujale silma jääd!!!!!
      Edu
      Marek

       
      • Dargo

        September 27, 2014 at 10:40

        Tänud. Tegin seal clixsensis ka kasutaja, aga seal nüüd raskem neid taske teha saada, kuna ühtegi sellist skill testi ei tule, mida mina teha saaks. Jama muidugi et nii passima peab, võiks päevas ükski tulla.

         
      • surfar100

        September 27, 2014 at 11:28

        Hei,

        alguses jah sa saad teha ainult neid taske mis levelit ei nõua aga ka neid on suht palju seal saadaval. Esimesele levelile jõuab suht kiiresti ja siis on juba kõvasti rohkem taske mida teha saad. Mine aadressile https://tasks.crowdflower.com/ ma nüüd täpselt ei mäleta kas sinna peab uue konto tegema või saab sinna ClixSense kasutajatunnuse ja salasõnaga, igaljuhul kui ei saa siis tee uus konto. See on nende taskide ametlik pakkuja. Ja seal on sul võimalus skill teste teha TASUTA.

         
  4. Dargo

    September 27, 2014 at 12:03

    Tegin ka jah sinna lehele kasutaja. Seal on need skill tests, aga pole veel kordagi 3 päeva jooksul neid seal olnud. Vaatan suht tihti neid jälle üle. Kas peaksin mõne muu koha pealt otsima või ilmselt siis polegi neil hetkel pakkuda.

     
    • Dargo

      September 27, 2014 at 12:09

      Kas muidu oled edasi ka uurinud ja uusi lehti leidnud? Päris raske on leida see õige ikka, mis pole scam. Seal neobuxis on ka mingid minijobs, aga neid ka ei lase mul teha samamoodi on mingi leveli tema.

       
      • surfar100

        September 27, 2014 at 12:47

        jah, ega lihtsalt suurt raha vist teenida pole võimalik. Ma ikka kui vaba hetk tuleb siis uurin erinevatest foorumitest kus parem oleks teenida jne. Hetkel saadeti mulle mingi küsitluste lehe aadress kus väidetavalt makstakse 15-20$ küsitluse eest aga seal kohe nii automaatselt end registreerida ei saa, lihtsalt paluti meili aadress jätta ja et võtavad ühendust. Loomulikult pole tegu scamiga kuna tegin tausta uuringu ikka korralikult aga arvan et need küsitlused tahetakse teha live´s ehk siis läbi skype või tel.teel ja see hästi nagu ei sobi mulle ainuüksi sellepärast et kuna see on USA sait siis ajavahe on juba probleem. Aga ma loomulikult puhtast huvist ei jäta jonni ja seega tuulan netis edasi. Kui midagi head ette juhtub siis annan ka teada! Seni madistan ClixSenses ja Freelanceris!

         
  5. Dargo

    September 27, 2014 at 14:08

    Üritan ka seal tõusta ning otsin midagi juurde. Hetkel olen leidnud sellise lehe Postloop.com kus peab foorumitesse kirjutama kommentaare. Esialgu pidin 10 proovi postitust tegema ja need vaadatakse üle. Seal see hea, et saab valida endale sobiva teema, mis meeldib mingi sport,filmid ja palju muud. Esialgu tundus lihtne, vaatan kas on parem kui reklaamidel klikkimine.

     
    • surfar100

      September 27, 2014 at 15:02

      Tnx, viskan pilgu peale!!!!

       
  6. Kodanik

    September 2, 2015 at 07:28

    Olen nii Visa kui Master deebetiga Paypali teinud. Lihtsalt raha peab kaardil olema ja kaardi taga kolmekohaline kood.

     

Leave a Reply

 
