RSS

Värsket verd veidi!

01 Dec

Kuna ma tõesti olen viimasel ajal väga hõivatud pole olnud endal midagi siia kirjutada. Seega palusin oma kaasvõitlejal (loodetavasti tulevikus kaasblogial) ML´il (nimi toimetusele teada 🙂 ) asja elus hoida.

_________________________________________________________________________________________________________________

Tere!

Kuna selle blogi omanik on hetkel oma päristööga pisut rohkem hõivatud kui tavaliselt, palus ta minul, kui uustulnukal selles valdkonnas, paar sõna kirja panna.
Alustasin seda teekonda siin sisestades google’sse “raha teenimine kodus” või midagi sarnast, mis mind otsejoones siia blogisse juhtis. Lugesin ühe ropsuga läbi selle kõik ja tundus põnev. Sellest, et kohe jutilt miljonäriks ei saa, sain ma kohe aru. Ja see polegi eesmärk omaette. Kuna aga lapsega kodus olles on tema lõunauned minu vaba netiaeg, ostustasin siiski proovida. Tänaseks, olen läbi käinud juba päris mõnedki klikkimise saidid. Paar neist on kinni pandud vahepeal, aga pole hullu.
Viimane uus sait, millega liitusin, on paidverts.com
Algul tundus see suhteliselt aeganõudev sait olevat, kuna aga kohe esimesel päeval sai mulle selgeks kaks positiivset asja, siis jätkasin. Mis need olid? Esiteks: see reklaamide vaatamise sait võimaldab samal ajal vaadata reklaame ka kuskil mujal. Vahepeal tuleb vaid uus reklaam jooksma panna. Teiseks: selle saidiga teenib päevas umbes neli korda rohkem kui minu tavapäraste saitidega. Kuigi ta on ajamahukam ka. Alguses tegin seal ära nii need klikid, mis annavad BAP’e (mingid boonuspunktid, mille alusel rahas makstavaid reklaame saadetakse) kui nõudsin välja ka igapäevased 2 lisapaketti, mis kumbki annavad 12 reklaami väärtuses 0.005 kuni 0.0125 (dollari)senti. Kumbki pakett maksab 50BAP. Viimasel ajal olen ära teinud vaid need klikid, mis on tasulised ja mulle antud saidi poolt minu BAP eest ja ka need klikid, mis annavad mulle BAP’e. Ise lisapakette ma hetkel ei nõua. Testin sedamoodi.
Kahjuks on aga selle saidiga sedasi, et osa BAP’e võetakse ära päevatasuna. Ja kui üks nädalavahetus vahele jääb, võid end avastada tühja BAPkastiga ja ilma tasuliste reklaamideta. Mul ükskord juhtus.
Veel tahaksin lihtsalt teile teadmiseks kirja panna selle, et selle saidi miinimum väljamakse on 2$. Kui vähemat üritada, siis ei juhtugi muud kui see raha kantakse eelkontole, kust seda enne minema ei saa, kui sinna on see vajalik 2 dollarit peale kogunud. Vahepeal aga maksate kontotasu 0.002 senti päevas. Juhtus sedagi.
Kas ja kuidas teie kogemused selle saidiga on?

Parimate tervitustega,
ML

___________________________________________________________________________________________________________________

 
4 Comments

Posted by on December 1, 2014 in Raha teenimine kodus

 

Tags: , , , , ,

4 responses to “Värsket verd veidi!

  1. ML

    December 4, 2014 at 10:37

    Nojaa.. tundub, et selle lehega on nüüd miskine jama majas. Juba paar päeva ei ole saanud klikke teha, ütleb muudkui, et võta vaba päev ja tule homme tagasi. Täna siis ei lasknud üldse enam sisse, kohe avalehel oli kirjas, et maintenance..

     
  2. ML

    December 5, 2014 at 13:35

    Ja tänaseks tundub olevat kõik mured lahendatud.
    Leht töötab ilusti. Saab klikkida ja kõik on korras 🙂

     
  3. SanderK

    December 20, 2014 at 10:38

    tervist rahvas, küsimus kas clicksense on reaalne koht? iseenset pean lihtsalt levelid ära tegema ja siis hakkab midagi teenima? preagu olen seal paar korda käinud ja teinud, kui väga midagi ei tule 19 senti on olemas preagu 😀

     
    • surfar100

      December 20, 2014 at 19:02

      Hei! ClixSense on reaalne koht selles mõttes et kõik mis sa seal teenid saad ilusti ka oma PayPaly kontole kui minimum summa on täis. Kui sa pead silmas taskide tegemist siis mingit suurt raha sa seal kindlasti ei teeni. Ühe taski hind võib olla 1 sent kuni 15 senti (mõnikord ka rohkem) sõltuvalt selle keerukusest. Mina ja paljud teised siin oleme sellega teeninud ja ka hetkel teenime. Suurt rikkust oodata ei maksa aga on paljud inimesed kes sellega elatist teenivad. Kui taskide lehel täiesti alla kerid siis näed kui palju taske parimad on teinud nt. 24 tunni jooksul ja kui nende tehtud taskide hind on ainult 1 sent on see teenitud summa siiski suht muljetavaldav. Minu isiklik rekord on kuus mingi 120€ ja eriti ei pingutanud kuna nende taskide tegemine pikka aega hakkab veits ajudele. Tõus kõrgemale levelile sõltub sinu töö kvaliteedist ja tehtud taskide arvust. Edu!

       

Leave a Reply

 
