RSS

PaidVerts

01 Feb

Esimesel pilgul (umbes 3-4 kuud tagasi) suhtusin Paidvertsi suht kriitiliselt. Põhiliselt just sellepärast et seal tundus suht tüütu reklaame klikkida, seda tänu sellele et eelnevalt pead klikkima nö aktiveerimis reklaame mille eest ei saa raha vaid BAP punkte ja nende punktide eest siis omakorda saad tellida rahalisi reklaame. Kogu see protsess tundus nii pikk ja just reklaami vaatamise kinnitamiseks captchade trükkimine oli veits aega nõudev tegevus. Sell nädalavahetusel süvenesin pikemalt sellesse ja sain tunduvalt targemaks. Olen aru sanud et päevas saab teenida 400 BAP´i, selle 400 eest saab tellida mikro reklaame tasuga max. 0,0125 senti tükk (enamus on siiski 0,005 senti tükk) aga kui BAP´si koguda ja jõuda 1600 BAP tani siis on saab tellida reklaame mille eest makstakse kuni 1$ tükist. Mis on iseenesest suht norm. Samas kui päevas teenida 400 BAP´i siis järgmiseks hommikuks on neid järel veits vähem, neid võetakse maha nö. hoolduskuludeks. Seega selle 1600 BAP´i teenimine võtab veits aega. Kui on tahtmist ja veits õnne siis saab neid lisaks teenida õnnemänge mängides. Ehk siis kas ruletti, pokkerit, mündiviskamist jne mänge mängides. Oma kogemustest võin öelda et ei maksa sellega muidugi hoogu minna.  Samuti teeb Paidvertsi huvitavaks asjaolu et seal on võimalik osta Paidvertsi osakuid. Seda ka BAP´ide eest. Nende osakute arvestuses makstakse iganädalasi dividende. Hetkel ma ei tea kui suur või väike see on näiteks ühe osaku eest. Ehk järgmine ndl olen targem. Hetkel tundub Paidverts suht huvitav, tüütu veits aga siiski huvitav ja paljulubav.

Seega siis põhilised kohad hetkel kus teha ja teenida veidi midagi on Paidverts, ClixSense, Freelance ja Paidviewpoints (siin küll aint 3 senti küsitluse eest ja päris igapäev neid pole aga siiski möödaminnes olen need ära teinud)!

 
32 Comments

Posted by on February 1, 2015 in Raha teenimine kodus

 

Tags: , , , , ,

32 responses to “PaidVerts

  1. ML

    February 3, 2015 at 12:06

    Ma võin kinnituseks öelda, et PaidVerts mulle kandis ilusti raha ära. Meeles peab pidama seda, et seal toimub kandmine kahes osas, esiteks kantakse saidisisesele paypal kontole. Sinna saab kanda ükskõik, mis summa, aga sealt välja saab kanda miinimum 2dollarit. Kui kannad sinna kontole väiksema summa, siis võtavad iga päev mingi osa teenustasuks maha. Mul juhtus. 😀

     
  2. Tyyp

    February 4, 2015 at 07:21

    Mõtlesingi seda, et 1600 bap eest saab kallimaid reklaame, mitte et 10$ sisse käia. Ma proovin ka algul ikka 1$ tagasi sisse maksta. Neid 1600 bap on ikka päris keeruline kokku saada, kui leht ise annab automaatselt nende eest reklaame. Eile õhtul jäi mul 200 bap järgi, täna hommikuks oli 70 reklaami nende eest automaatselt lehel ja bap läinud.

     
    • surfar100

      February 4, 2015 at 09:27

      nii ta on jah et kogu BAP´i mille teenid söövad odavad reklaamid ära! Seda reklaami ostmist plaanin ma ise ka. Aga mida sa selle ellimineerimise all mõtled?

       
  3. Tyyp

    February 5, 2015 at 07:17

    Sorry, sain asjast valesti aru algul. Ega muud võimalust odavate reklaamide vältimiseks polegi, kui osta 10$ pakk. Algul mõtlesin, et seda saab ka siis, kui on koos 1600 bap. Egas midagi, proovin osta ise reklaami, siis saab ka vist bap juurde, näis mis juhtub. Või oskab ML öelda rohkem selle kohta?

     
    • surfar100

      February 5, 2015 at 11:14

      Loodame et ML loeb seda! Juhul kui ei loe siis kirjutan talle. Muuseas kui sa reklaami pakki ostad siis mida sa reklaamid? Ma ostsin ära ja panin oma ClixSense aadressi ja banneri! Näis kas kasu ka on!!!!!

       
  4. Tyyp

    February 5, 2015 at 17:18

    Hei! Ma mõtlesin osta sellesama Paidvertsi paki, selle reklaami pealt peaks saama ka 50 kliki eest ref %. Vist on 5%? Aga räägi, mis see ost maksis kokku? Mul siin näitab, et mingi tasu veel PayPal-i kaudu ostes(34cents)? Nii palju veel pole ja vähem ka sinna paypali kanda ei taha, ML ütles, et mingi hoiutasu lääb maha. Täna siis niipalju veel, sain endise 16 bap paki asemel 8 ja neid igapäevaseid reklaame ei ole saanud ühtegi. Need mikroads pakid ju 2,5 senti kasumit pakist ja tööd on 12 reklaami ära “capcha”da. Siiani olen nüüd siis 7 päeva võtnud kõik, mis antakse igapäevaselt, +kõik microads pakid. Tulemus siis 1,1$.

     
  5. Tyyp

    February 5, 2015 at 20:55

    Veel paar tähelepanekut- maksta sai siiski otse Paidvertsi kontolt ilma lisatasudeta, lihtsalt mulle ennem ei näidanud seda, kui 1.05 koos oli. Paidvertsi ennast siiski reklaamida ei saa(ei tea kust sellise lolli mõtte peale üldse tulin), panin Kayadsi. Mul see leht ka aktiivne, keegi teine sellest siin ei räägi, vaatan mis seal toimub.

     
    • surfar100

      February 5, 2015 at 21:03

      ,Proovi ja anna teada kui ok tundub!!!!

       
  6. ML

    February 6, 2015 at 15:01

    Ma ei ole neid reklaampakke ostnud. Mingi aeg märkasin, et ei ole mõtet neid microAd pakke osta, kuna tundus, et nende BAPide eest kui nad ise reklaami annavad, siis tuleb mõttekam. Statistilist kinnitust ei ole sellele, lihtsalt tundus. Parandage, kui eksin.

     
    • surfar100

      February 6, 2015 at 15:17

      Tegelt me mõtlesime seda et seal on võimalus reklaami tellida! Ehk siis maksad oma kontolt 1.05$ ja selle eest saad luua reklaami kampaania näiteks oma ClixSense lehele ja lisaks saad 3500BAP´i mis garanteerib sulle tasuvamad reklaamid jne! Sellest me rääkisime!

       
  7. ML

    February 6, 2015 at 15:21

    ma sain aru küll, et reklaampakett ja microAd pakett on kaks eri asja. NII blond ma õnneks veel ei ole 😛

     
  8. Tyyp

    February 6, 2015 at 21:24

    Tere! 1,05$ ostuga sai lisaks 3100 bap. Aga nende reklaamidega on nüüd küll nii, et mina olen saanud peale selle reklaami ostu AINULT 6 x 0,0005 ads-i. Ja kõik. Ei mingeid lubatud tasuvamaid reklaame. See on siis nüüd ööpäeva jooksul olnud.

     
    • surfar100

      February 6, 2015 at 21:33

      Veider, ma saan ilma AdPack´ita ühe sendiseid reklaame, lisaks siis posu väiksemaid. Kas selle MicroAd Pack´i asemele ei ole midagi suuremat tulnud?

       
  9. Tyyp

    February 6, 2015 at 22:01

    Ei ole microadi torkinud eile-täna. Ja bap punktid kõik iusti on alles, v.a. päeva tasu -100bap päevas.

     
    • surfar100

      February 6, 2015 at 22:20

      samas pean ütlema et mulle on ka täna suht nigelalt reklaame antud! ehk neil ka nädalavahetus :)! Näis kuidas homme asjad liiguvad!

       
  10. Tyyp

    February 8, 2015 at 15:38

    Kui eile oli daily ads 0, siis täna sai neid juba miski 120 tükki. Kokku teenistus 46 cents nende pealt, arvuta ise keskmine. Hull töö, ligi 3 tundi läks selle peale. Kampaania kohalt on näha, et minu reklaami on “torgitud” 45/50-st. Kõige tasuvam ad oli jah 0,01$, hulgi oli aga 0,005$ väärtuses ja siis veel lahjemaid, kuni 0.0005-ni välja. Miskit erilist edu nüüd küll tunda ei ole, arvestades, et kolm päeva oli ads-i põud. Aga pea püsti ja julgelt edasi!

     
    • surfar100

      February 8, 2015 at 15:47

      Ma uurisin veits foorumites ja sain aru nii et nädalavahetusel ongi suht põud! Suuresti tänu sellele et kui tavaliselt saad teiste kasutajate tagasilükatud/kasutamata reklaame siis nädalavahetusel on kõik usinasti klikkimas ja tagasi ei lükata suurt midagi. Ma ostsin ka Bulk Adi ja näis mis saab! Eks suhtleme!

       
  11. Tyyp

    February 9, 2015 at 20:53

    Ahoi! Täna oli siis 100 ads-i, kõik väärtusega 0.005 $. 50 cents kokku, miinus sunniviisiline %, järgi jäi jälle 46 cents. BAP kõik otsas. Nii – ostsin reklaami 1.05, teenisin tagasi 92, reklaam jookseb aga mõnusalt edasi, kogu aeg tiksub midagi veel maha (9 klikki üle 50, maha on läinud umbes sent). Jääb 91 cents. Ei näe kuskil kallimaid reklaame ja need 0.005- sed tuli ju ära teha kõik, sest oma raha eest ju ostetud. Kokkuvõttes siis 14 cents miinuses, mitte 55 plussi. Hmm….Kuis sul läheb? Või tuleb 😉
    Paar sõna ka Neobuxist. 12 päevaga olen klikkinud omale 43 cents. See on siis 3+ cents per day. Taskid on samad, mis Clixsenses, korduvalt teha ei saa ju. Tegid Clixis ära, Neos enam ei saa. Boonusmängus saab punkte (kui võidad), mida saab kuskil? kasutada. Iga tehtud ads-i kohta annab 3 võimalust boonuse võita, see on siis lisa 80 klikki umbes iga päev. Siiani olen saanud ühe korra 10 pointsi, millega ei oska miskit peale hakata. Tohutult aega võttev kahtlase väärtusega punktide saamiseks. Mina sellest lehest loobun. Kes väidab, et on Neobuxis teeninud 1400€, ajab lihtsalt hülge möla.
    Edu kõigile teistele!!

     
  12. M

    February 16, 2015 at 17:26

    Küsin kas ClixSense’s Survey’sid oled saanud? Või on asi riigis, et USA jms saavad neid.

     
    • surfar100

      February 16, 2015 at 18:51

      Hei, ausalt ei mäleta et oleksin saanud! Päris kindel ka ei ole.

       
  13. Tyyp

    February 17, 2015 at 06:26

    Algul vist sain 2-3 surveid, nüüd rohkem küll mitte

     
  14. H

    February 20, 2015 at 10:31

    Hei, ma olen täitsa nõutu praegu. Umbes kahe nädalaga olen klikkinud Paidvertsis veidi üle 3$ peale ja seda edasi kasvatada oleks juba üsna lihtne, aga kui Paypal nüüd koostööst loobuda tahab, siis on ikka jama küll. Ei teagi, kas klikkida 10. märtsini igaks juhuks edasi, raisata iga päev mitu tundi ja lõpuks rahast ilma jääda või.. Mis te teete?

     
    • surfar100

      February 20, 2015 at 21:18

      Hei,

      aga kus Sul selline inf on et PayPal loobuda tahab?

       
  15. H

    February 20, 2015 at 21:41

    Kogu aeg viskab juba avalehel ette selle uudise, cashouti all on täpsemalt kirjas.

     
    • surfar100

      February 20, 2015 at 21:49

      On jah, kuidagi on see mul vahele jäänud. Noh 10 märtsini on veel aega. Juhul kui PayPal nende kontot uuendab siis saab vast mingi hetk seda teada. Juhul kui ei uuenda siis on muid ülekande võimalusi ka. Kaalusin alguses juba bitcoini, seal saaks ka kursivahest veits lõigata!
      Terv!

       
  16. e

    March 28, 2015 at 23:20

    Tere, ma tahaksin teada kui kaua peab clixsensis ootama, et tuleks task? Olen hetkel uus seal. Kas ma pean tihti jälgima, et mul level0 task tuleks?

     
    • surfar100

      March 29, 2015 at 12:59

      Hei, eks mõistlik on ikka aeg ajalt vaadata. Kahjuks seal puudub võimalus et teavitataks emaili teel. Aga neid taske ikka tuleb suht tihedalt. Nädalavahetusel vast mitte väga palju aga midagi ikka.

       
  17. e

    March 29, 2015 at 17:01

    mul tuli nüüd task, esimene kord oli üsna raske, mõned asjad ma ei saanud tehtud, 5/8 siis ma mõtlesin, et okei järgmise korraga tuleb äkki muu task ja jälle sama. kas jääbki koguaeg ühte sama taski tulema kui läbi ei saa? mul tuli selline task : Extract Item Details from Invoice/Credit! mõned kohad on nii vastikud. 😦

     
    • surfar100

      March 29, 2015 at 17:29

      Üldiselt on vastupidi! Ehk iga taski alguses on nii öelda test task. Kui sa sellest läbi ei saa siis sulle neid taske ei anta rohkem. Seega kui sulle taske tuleb siis tähendab et sa said testist läbi ja oled valmis neid konkreetseid taske tegema. Hetkel on olukord nii et erinevaid taske on piiratud hulgal. Ehk siis kindel arv kui palju sa ühte või teist taski teha saad. Aga loomulikult on neid palju erinevaid mis nõuavad ka erinevaid oskusi.
      Taskide saamise kohta loe http://surfar100.blogspot.com/ “Minu PaidVerts strateegia” all olevatest kommentaaridest!
      Parimat!

       
  18. e

    March 29, 2015 at 17:36

    Mul tuli muidu selline kiri kui ma lõpetasin selle taski ära : you have done the maximum amount of work on this job.
    Mis see peaks tähendama? Muidu mulle tuli jah selline task kus alguses oli õpetus ja siis ma pidin piltide järgi seal lahtrisse kirjutama asju. Üleval oli 5/8 õiged. Peale selle kui ära tegin siis tuli mulle küsimustik, et kuidas küsimused olid, et kas olid rasked ja kas vastasin ausalt jne. Loodan väga, et tuleb mingi muu task mingi aeg.. :/

     
    • surfar100

      March 29, 2015 at 19:59

      Ära sellepärast muretse et ei tule. Ikka tuleb. See kui palju sa mingit konkreetset taski teha saad on seal taskide lehel näidatud. Mõnda saad teha ühe mõnda 70 tükki. See on igakord erinev!

       
  19. e

    March 31, 2015 at 19:50

    mul tuli jälle see sama task … Extract Item Details from Invoice/Credit! (transcription) see on nii vastik task, et ma lihtsalt ei saa hakkama selles. võiks kergem tulla 😦 kolmas kord kui teen nüüd siis seda 😦

     

Leave a Reply

 
